درام چيست درام درام فيلم چيست
نوشته شده توسط : nicetome

با وجود آن كه سال 2016 با تلخي هاي بسياري همراه بود، اما نقاط مثبت زيادي نيز در آن پيدا مي شود. بدون شك مي توان يكي از بخش هاي موفق امسال را صنعت سينما دانست. بسياري از افراد به فيلم و سينما علاقه دارند و به شدت آن را دنبال مي كنند. امسال شاهد اكران فيلم هاي ابر قهرماني زيادي بوديم. آن ها توانستند موفقيت تجاري زيادي كسب نمايند و مخاطبان را به سمت خود بكشانند.

اما نظر منتقدان همواره با مردم تفاوت داشته است. آن ها از زواياي خاصي به تماشاي آثار سينمايي مي نشينند و پارامترهاي ديگري براي نمره دادن به يك اثر در نظر مي گيرند.با توجه به اين كه سال 2016 روزهاي پاياني خود را مي گذراند، اين قشر نيز برترين فيلم هاي سينمايي از نگاه خود را معرفي كرده اند.

احتمالا شما با نام «راتن توميتوز» (گوجه فرنگي گنديده) آشنايي داريد. اين پايگاه اينترنتي به نقد آثار سينمايي مي پردازد و از 100 به آن ها نمره مي دهد. فيلم ها بايد بتوانند امتيازي بالا تر از 60 كسب كنند تا يك گوجه فرنگي رسيده نصيبشان شود. در غير اين صورت، ميوه اي گنديده دريافت مي كنند.

منتقدان اين سايت اكنون برترين فيلم هاي سال 2016 را معرفي كرده اند. مقاله را تا پايان بخوانيد و با آن ها آشنا شويد.

1- «او.جي: ساخت آمريكا» (O.J.: Made in America)

بر روي فيلم و يا سريال بودن اين اثر 7 ساعت و نيمه بحث هاي زيادي وجود داشت. «ازرا ادلمان» كارگردان آن روشي خيره كننده و مثال زدني (استفاده از داستان او جي سيمپسون ورزشكار سرشناس)  را براي نقد كردن نژاد، سياست، خشونت هاي داخلي و سيستم قضاوت آمريكا اتخاذ كرده است. با وجود آن كه اين اثر به 5 قسمت تقسيم شده، هيچگاه احساس سريالي بودن را منتقل نمي كند و يه داستان قدرتمند را دنبال مي نمايد.

تنها راه نشان دادن درست ماجرا، روشي بود كه عوامل فيلم در نظر گرفتند.

2- «لا لا لند» (La La Land)

 

اين فيلم يكي از بهترين آثار ساخته شده در سال جاري به شمار مي رود. «رايان گاسلينگ» و «اما استون» به يكديگر علاقه مند مي شوند، اما به خاطر جاه طلبي هاي فردي از هم جدا مي گردند. ساخته «ديمين شزل» تصويري را از لس آنجلس ارائه مي دهد كه ما تنها در روياهايمان مي توانيم آن را ببينيم.

3- «عزيز آمريكايي» (American Honey)

 

آندريا آرنولد كارگردان بريتانيايي اين فيلم، تصميم گرفت يك درام جاده اي درباره چند جوان بسازد. «ساشا لين» و «شايا لابوف» به ايفاي نقش در اين اثر سينمايي مي پردازند. سادگي و نحوه فيلم برداري، شما را محو تماشاي آن خواهد كرد.

4- «سكوت» (Silence)

 

مارتين اسكورسيزي 30 سال (به علت مشكلات فني و وسواس زياد) تلاش كرد تا بتواند اين فيلم را به نتيجه برساند. «سكوت» داستان كشيشي را روايت مي كند كه در قرن 17 ميلادي، تلاش دارد آيين مسيحيت را در ژاپن گسترش دهد. اين اثر سينمايي شبيه به هيچ يك از آثار اسكورسيزي نيست و با همه فيلم هاي او تفاوت دارد. «اندرو گارفيلد» و «ليام نيلسون» در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.

5- «اگر سنگ از آسمان ببارد» (Hell or High Water)

به جرات مي توان گفت كه اين اثر سينمايي، بهترين فيلمنامه را در ميان محصولات امسال داراست. «تيلور شريدن» نويسنده اين اثر، توانسته كمك زيادي به «ديويد مكنزي» و بازيگراني مانند «جف بريجز»، «كريس پاين» و «بن فاستر» نمايد.

6- «ورود» (Arrival)

دانلود فيلم

بهترين آثار علمي-تخيلي همواره از دنياي واقعي براي پايه گذاري خود استفاده كرده اند. فيلم «ورود» نيز توانسته اين كار را به خوبي انجام دهد و تماشاگر را كاملا راضي كند. «امي آدامز» و «جرمي رنر» نقش دو دانشمند را بازي مي كنند كه قرار است از آن ها براي برقراري ارتباط با موجودات بيگانه استفاده شود. در اين ميان داستان هايي براي شخصيت امي پيش مي آيد كه تماشاي آن ها مي تواند جذاب باشد.

7- «منچستر كنار دريا» (Manchester by the Sea)

 

«كنت لونرگان» اين بار توانسته فيلمي بسيار خوب بسازد. مردي كه نقش آن را «كيسي افلك» بازي مي كند، بعد از مرگ برادرش مجبور مي شود از پسر او محافظت نمايد. اين فيلم اندوه و سختي هاي بخشيدن خود را به خوبي نشان مي دهد و افلك نيز بهترين بازي دوران حرفه ايش را به نمايش گذاشته است.

8- «مهتاب» (Moonlight)

دانلود فيلم ايراني جديد

«بري جنكينز» پيچيدگي هاي زندگي را در قالب نشان دادن ماجراي يك مرد ساكن ميامي در سه بخش، به زيبايي بيان كرده است و هر كسي كه به سينما علاقه دارد، بايد به تماشاي اين اثر بنشيند. كارگرداني، بازي ها، فيلم برداري و موسيقي، در بالاترين سطح خود قرار دارند و فيلم نامه نيز بسيار خوب و حرفه اي نوشته شده است.

9- «سركش: داستاني از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story)

نخستين فيلم از اين مجموعه، احساس خاص و عجيبي را به شما منتقل مي كرد. هنگام به پايان رسيدن فيلم، «سركش» به شما احساس قاطعيت را انتقال مي دهد. هنوز هم نكات زيادي در محدوده كهكشان جنگ ستارگان وجود دارد، اما مخاطرات بالايي كه در فيلم به چشم مي خورد، هيجاني درون شما ايجاد مي كند كه هنگام مشاهده فيلم هاي اصلي اين مجموعه چندان شاهدش نبوديم.

10- «جكي» (Jackie)

نگاه ترديد آميزي كه كارگردان به «ژاكلين كندي» پس از ترور همسرش «جان اف كندي» داشته، باعث شده است كه داستان به شكلي زيبا پيش برود و نشان دهد كه بانوي اول آن زن ترسويي نيست كه مطبوعات جلوه داده اند. ناتالي پورتمن در نقش جكي يكي از بهترين بازي هاي دوران كاري اش را به نمايش گذاشته و سطح فيلم را چند پله ارتقا داده است.

فيلم هاي مورد تحسين

فيلم «كنيز» (the handmaiden) محصول كشور كره جنوبي، بسيار خوش ساخت است و تماشاگر را وادار مي كند كه آن را تا پايان ببيند. «Kate Plays Christine» نيز براي كساني مناسب است كه به دنبال شيوه اي جديد براي روايت كردن قصه هستند. «وينر» به داستان آنتوني وينز و اعمال شيطاني او مي پردازد.

«Popstar: Never Stop Never Stopping» نيز يك فيلم كلاسيك و موفق خواهد بود، زيرا اندي سَنبرگ و گروهش به خوبي با فضاي فيلم «This Is Spinal Tap» آشنايي دارند.

«خيابان آواز» (Sing Street) نيز ماجراي كودكي كه با تشكيل يك گروه موسيقي، باعث تحت تاثير قرار گرفتن دختر داستان مي شود را روايت مي كند.

دانلود فيلم سينمايي ايراني جديد رايگان و خارجي

دانلود فيلم ايراني و خارجي جديد با لينك مستقيم رايگان

دانلود فيلم ايراني جديد و خارجي 2017

دانلود فيلم ايراني جديد و سريال كره اي خارجي 2017





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: